Bigster hajtásláncok

Válassza ki az igényeinek legmegfelelőbb motort!
Városban a leghatékonyabb

HYBRID 155 hajtáslánc

motor 155 lóerős
full hybrid¹
Akár 40%-os
üzemanyag-fogyasztás csökkenés²
110 g/km
CO2-kibocsátástól³
Vezessen akár 80%-ban
teljesen elektromosan⁴
Technológia
A Bigster HYBRID 155 egy 109 lóerős⁵, 4 hengeres szívómotort, egy 49 lóerős⁵, elektromos motort, egy 1,4 kWh (280 V) kapacitású meghajtó akkumulátort és egy innovatív, kuplung nélküli, több üzemmódú automata sebességváltót kombinál.

Működés
A Bigster full hybrid hajtáslánc 155 lóerős teljesítményével és 250 Nm maximális forgatónyomatékával⁶ dinamikus, 100%-ban elektromos indulást és erőteljes gyorsulást biztosít. Az akkumulátor menet közben regeneratív fékezéssel és lassulási energia-visszanyeréssel töltődik fel, így a városi vezetési idő akár 80%-ában tisztán elektromos járművel közlekedhet.
1 155 LE kombinált teljesítmény
2 Városi WLTP menetciklusban
3 WLTP protokoll szerint, verziótól és opcióktól függően változhat
4 Városban
5 Névleges teljesítmény 155 LE, tényleges teljesítmény 158 LE
6 Elektromotor nyomatéka 250 Nm, belső égésű motor nyomatéka 172 Nm

A legdinamikusabb

TCe 140 motor

hajtáslánc 140 lóerős
mild hybrid
Akár 10%-os
üzemanyag-fogyasztás csökkenés¹
129 g/km
CO2-kibocsátástól²
Akár 230 Nm
nyomaték
Technológia
A 140 lóerős TCe egy újgenerációs, 3 hengeres, 1,2 literes, Miller-cikluson alapuló (optimalizált hatásfok és kisebb befecskendezési veszteség) turbófeltöltős benzinmotort kombinál egy könnyű, 48 V-os mild hybrid rendszerrel és egy 6 fokozatú kézi sebességváltóval.

Hogyan működik
A hibrid rendszer indításkor és gyorsításkor támogatja a belső égésű motort, optimalizálva a vezetési élményt, és mintegy 10%-kal csökkentve az átlagos üzemanyag-fogyasztást (5,71 l/100 km) és a CO2-kibocsátást (129 g/km) - egy azonos teljesítményű belső égésű motorhoz képest.
1 Kombinált WLTP menetciklusban
2 WLTP protokoll szerint, verziótól és opcióktól függően változhat

Térjen le a kitaposott útról!

TCe 130 4x4 motor

4x4 meghajtású 130 lóerős
mild hybrid motor
Akár 10%-os
üzemanyag-fogyasztás csökkenés¹
135 g/km
CO2-kibocsátástól ²
Akár 230 Nm
nyomaték
Technológia
A Bigster TCe 130 4x4 verzió összkerékhajtással és 6 sebességes kézi sebességváltóval 5 vezetési módot kínál a Terrain Control hajtáslánccal, hogy minden úttípussal megbirkózzon. 3 hengeres 1,2 literes turbómotorját egy könnyű, 48 V-os mild hybrid rendszer segíti.

Hogyan működik
Az indítási és gyorsítási fázisokban a hibrid rendszer csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a CO2-kibocsátást, miközben kiváló vezetési élményt nyújt.
A regeneratív fékezés észrevétlenül tölti fel a 0,8 kWh-s akkumulátort, így biztosítva zökkenőmentes élményt a vezető számára.
1 Kombinált WLTP menetciklusban
2 WLTP protokoll szerint, verziótól és opcióktól függően változhat

Hosszú utakra induló vezetők számára

ECO-G 140 hajtáslánc

hajtáslánc LPG-gázzal 140 lóerős
mild hybrid
Akár 10%-os
üzemanyag-fogyasztáscsökkenés¹
118 g/km
CO2-kibocsátástól²
Több mint 1400 km
összesített hatótávolság³
Technológia
Az ECO-G 140 hajtáslánc benzinnel vagy cseppfolyósított gázzal (LPG) is működhet, mindkettőhöz külön üzemanyatartály tartozik. A Bigster most először kínál 3 hengeres, 1,2 literes turbófeltöltős motort, amely a benzin/LPG-gáz kettős hajtást és egy könnyű, 48 V-os mild hybrid rendszert kombinál.

Hogyan működik
A műszerfalba tökéletesen integrált kapcsolóval az egyik üzemanyagról a másikra való váltás gyors és észrevétlen. A hibrid rendszer indításkor és gyorsításkor segíti a motort, optimalizálva a vezetési élményt és a hatékonyságot.
1 Kombinált WLTP menetciklusban
2 WLTP protokoll szerint, verziótól és opcióktól függően változhat
3 Összesített hatótávolság a benzin- és LPG-tartályokkal együtt